vrijdag 24 oktober 2008

Drie wijzen waar je Nearly Insane van wordt




Soms denk ik "was ik maar aan N.I. begonnen in plaats van aan deze kerstlap". De 3 wijzen waren echt een ramp maar gelukkig, ze zitten in elkaar. Daarna waren de herdertjes een fluitje van een cent, en het duifje ging ook redelijk goed.




Het leuke is dan weer wat blokjes aan elkaar te zetten, er een huis omheen te bouwen. En er dan heel gelukkig een uurtje naar gaan zitten kijken:




Daarna de kerstboom eronder gemaakt, en nu komt het allermoeilijkste (denk ik): het geheel moet gaan passen in het frame dat je zag in mijn logje van 22 september.




En dan is het de bedoeling om volgend weekend het héle weekend te gaan zitten doorquilten, zodat wij 's zondagavond met een (bijna) kant-en-klare kerstquilt weer thuis komen!















Posted by Picasa

14 opmerkingen:

inge zei

mooi!

Anneke zei

mooi gemaakt, je krijgt gelijk weer zin in kerst! maar je kunt zien dat het een heel gepriegel is (geweest).

fijn weekend

Anoniem zei

nou je schiet lekker op ..en het wordt erg leuk...bijna weer wat nieuws verzinnen ;0))))))
iets met een Jellyrol ofzo....(haha flauw he...)
ben je alweer een beetje opgeknapt????

Willeke de la Chambre zei

Het wordt steeds leuker zeg enneh.....niet gek worden hoor!
wat heb je een prachtige kopfoto staan? Zelf gemaakt? Wat een bijzonder glaswerk!
Groetjes,

Anoniem zei

Heel goed gedaan!! Wat een gepriegel allemaal!!!

Nog eventjes en je hebt een affo... ruim op tijd voor de kerst!!

Anoniem zei

Ook al ben je nu dan nearly insane...het resultaat is wel geweldig geworden.....

Grotejes Natascha

conny ten berge zei

@ Inge: dank je wel.

@ Anneke: ik ben nog steeds aan het priegelen....

@ Gerda: ik heb alweer iets bedacht hoor, maar eerst deze AFFO maken!

@ Willeke: het is eerlijk gezegd een foto van vorig jaar, maar ik vond 'm ook zo mooi!

@ Wilma: dat moet toch gaan lukken!

@ Natascha: haha, ik had het er ook wel voor over; eventjes insane zijn!

Anoniem zei

Wat kunnen wij quiltsters toch lijden! Maar wat jij doet, doe ik ook. Als ik iets af heb, kan ik daar zeker een uur naar zitten staren en genieten dat ik het toch maar gedaan heb. En dat mag jij toch ook wel doen: gewoonweg prachtig gemaakt!

Yvonne aka sommeke zei

Het is je toch weer héél goed gelukt Conny! M'n complimenten hoor!

Anoniem zei

Haha,ja dat viel niet mee hé Conny?Ik ken de blokjes nog,wat een gepriegel...maar je mag er trots op zijn hoor,ze zijn prima gelukt!

Anoniem zei

Mooie kerststal gaat dit worden , maar ik kan me voorstellen dat het een gepriegel was.

Anoniem zei

Hallo Conny
Ik ben helemaal weg van je kerstquilt en wat is hij netjes gemaakt...mijn complimenten.
mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt?
Groetjes Wies

conny ten berge zei

@ Wies: ik heb een copie uit een blad, ik weet niet welk; als je mij je email-adres stuurt kan ik het doorsturen.

Anoniem zei

Conny, dat zou geweldig zijn.

Ik zou er erg blij mee zijn.
Ik weet niet hoe ik je prive kan bereiken, mijn mailadres is:
wiesbaecke@zeelandnet.nl.
Alvast bedankt...
Wies