maandag 4 augustus 2008

7 Juli was mijn laatste blogje, sjongejonge wat een tijd geleden en wat is er weer een boel gebeurd hier. Maar - op veler verzoek - ga ik weer achter mijn laptopje, om mijn lezers op de hoogte te houden van waar ik allemaal mee bezig ben. Om te beginnen was dat in de vakantieperiode héél weinig op handwerkgebied; ik eindigde mijn vorige logje met het werkje van "Bep" en dat is ook waar ik nu weer mee ga beginnen:



Er moet nog een ophanglusje aan, en dan kan madammeke naar buiten!

Verder heb ik de droomdeken voor Bob afgemaakt, hij is gisteren dankbaar in ontvangst genomen, hopelijk heeft hij er veel plezier van.


Ik heb welgeteld één avond aan mijn Dear Jane gewerkt, dus je begrijpt dat hier geen spectaculaire foto's van komen. Maar daar gaat hopelijk weer verandering in komen. DH is vandaag weer aan het werk gegaan, DS zit nog ergens op het water vakantie te vieren, en ik heb een hele lange waslijst voor me liggen van dingen die ik moet gaan doen. Wij hebben nl. onze vakantie niet alleen gebruikt om vakantie te vieren, nee, we zouden eigenlijk thuis blijven maar we gingen toch nog even weg; lekker een paar dagen naar Gent geweest, middenin de gentse feesten beland en heerlijk van terrasje naar terrasje geslenterd. Toen we terug kwamen hebben we vriend en vijand verrast met onze mededeling dat we gaan verhuizen; we zouden nl. nóóit meer verhuizen en nu gaan we toch; mijn schoonvader zei het altijd al "jullie zijn een stelletje zigeuners"! Dat klopt, en dat zullen we ook wel blijven vrees ik. Maar ja, dat brengt natuurlijk wel een heleboel werk met zich mee dus de schouders gaan er weer onder en dan maar zien wat er gebeurt! Wordt vervolgd.........

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Conny, wat spannend!
Gaan jullie naar België?
Ben helemaal van m'n apropos, ik vind verhuizen altijd zo leuk!
:o)

Fijn dat je weer terug bent!
:o)))))

www.supergoof.web-log.nl

Annelies zei

Hallo Conny,

Gezellig weer een logje van je te lezen. Welkom terug.
Verhuizen, spannend. We horen er vast wel meer over de komende tijd.

Anoniem zei

Fijn dat je er weer bent!!!

Verhuizen??? Jemig een hoop werk en een drukke tijd. Om ergens weer je thuis te maken.....
Ik ben benieuwd wat je gaat doen...

conny ten berge zei

@ Ingrid, nee we gaan niet naar België (alleen om vakantie te vieren). Jij weet er alles van he, verhuizen, ik durf bijna het aantal huizen niet te noemen waar we gewoond hebben!

@ Annelies, dank je wel; het is zeker spannend.

@ Wilma: maar wel leuk allemaal!

Yvonne aka sommeke zei

Sterkte met de verhuis, maar jullie zijn ervaringsdeskundigen, lees ik .... ;-)

Anoniem zei

typisch vakantie hé: of er wordt meer gehandwerkt of net minder (bij mij is het meer ;-))
welkom terug!

Anoniem zei

Succes met de verhuis. Altijd positief: de grote schoonmaak is direct gedaan.

Anoniem zei

Lieve Conny,
Langs deze weg alvast bedankt voor de prachtige droomdeken namens Bob.
Het is een vrolijke aanwinst voor zijn kamer waar we allemaal zeker van zullen genieten.

Fijn dat je er weer bent.

Gr. José

Anoniem zei

Welokom terug en succes met de verhuis.

Anoniem zei

heb net zitten te tellen,... 20 keer,...
;o)

De droomdeken is met recht een *D*R*O*O*M*!
Zo vrolijk!

Anoniem zei

Je hebt je vakantie in ieder geval goed besteed en kopen doorgehakt. Veel succes met de vehuis plannen

Anoniem zei

wat een mooie droomdeken is het geworden...mooie kleuren!!

Wat is dat nou weer ..verhuizen!!! je gaat toch niet te ver uit de buurt he..dat kannie hoor!!!!
Wel weer lekker veel avontuur een ander huis/omgeving....maar je web-log blijft toch hoop ik!!!!!!!!!

Anoniem zei

Welkom terug!

Je stitcheryquiltje is een schatje, en de droomdeken, die is vast dankbaar in ontvangst genomen.

Ik ben benieuwd wat betreft de verhuisplannen, maar we zullen er vast tzt wel meer over lezen.

Fijne dag!

Anoniem zei

Oh jeetje weer verhuizen!! Maar goed toch leuke dingen gedaan in je vakantie.Mooie quilt voor Bob.En sjaantje wacht wel toch???