woensdag 13 augustus 2008

Klein rampje


Dat is wat er gebeurd is: een klein rampje. Wat is het geval, ik was in Assen - helemaal geboeid door de tentoonstelling Go China - fototoestel op schoot gelegd en even niet opgelet. Je kunt het al raden, mijn fototoestel ging een onverwachte duik maken! In eerste instantie leek de schade mee te vallen, maar er bleken toch defecten aan te zijn, dus nu wordt-ie opgestuurd naar de fabriek. En in vakantie-tijd is het niet leuk om een fototoestel op te sturen naar een fabriek want dat schijnen meer mensen te doen, dus voorlopig zit ik even zonder. Moet ik maar gauw weer een spoedcursus fotograferen met mijn mobieltje volgen, anders wordt het wel heel saai op mijn weblog.
Het kost so-wie-so moeite om het ritme na de vakantie weer te pakken te krijgen, zelfs mijn mandjes liggen werkloos te wachten. Ben nog steeds bezig met vakantie-wasjes, DS die van het ene vakantie-adres naar het andere vertrekt; nu weer naar de eerste kennismakingsdagen van de Erasmus universiteit, volgende week Eureka-week en daarna komt er hopelijk weer een beetje regelmaat! Hoewel, er moet nog een kamer gevonden en ingericht worden........ het zal nog wel een tijdje rommelig blijven.


We hadden ook nog twee asielzoekertjes; helemaal uitgehongerd zaten ze onder de struiken, wat een snoesjes hè?

Jammer genoeg zijn het echt wilde katjes, ze zullen zo af en toe langskomen, maar verder gaan ze een ruig leven tegemoet met vogels, muizen en meer van die lekkere hapjes. Dan wordt er niet meer zo schattig melk uit een kommetje gedronken!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

jammer van je digi, hopelijk zijn er niet te veel kosten aan!
schattige kattenfoto, daar smelt mijn kattenhart helemaal van

Annelies zei

Ik had van de week problemen met de batterijen van mijn didi. Daar werd ik al helemaal crazy van.
Ik hoop dat je hem snel weer terug hebt.
Rotterdam, daar heb ik ook een aantal jaren gestudeerd. Ook toen heette het al de Eureka weken.

Anoniem zei

OOOOOOO die katjes, wat lief! Wie weet als je ze melk blijft geven blijven ze regelmatig terugkomen :o)

Balen van de camera, zoiets zul je nu net zien... Hopelijk heb je hem snel weer terug!

Anoniem zei

Hoi Conny, leuke vakantie gehad???
Jammer van het fototoestel. Die poesjes zijn schattig maar ik zou ze niet bij mijn drie lieverds van honden durven steken. Ondertussen genieten wij nog tot zondag van onze vakantie aan zee.

Anoniem zei

Hallo Conny,weer terug op het bloghonk?Ik begin zondag ook weer,nog even druk met wat andere dingen..heel vervelend van je camera...Heb jij ook zo genoten van de tentoonstelling?
Wat een lieve katjes...wij hebben er een bengel bij maar dat hoor je volgende week wel...;-)))

Anoniem zei

Wat een pech, maar gelukkig geen terracotta camera !
Succes met alle voorbereidingen voor DS

Gr. José

Anoniem zei

Wat jammer van je fototoestel! Hopen dat het een beetje meevalt.
Lieve asielzoekertjes hebben jullie!

Anoniem zei

dacht even dat je dat beeld in tweeën had gestoten ;) de schade valt dus nog relatief mee :) wat een snoesjes, zo met z'n tweetjes uit het wedgewood. Maar een leven als muizenvanger is ook niet gek. Bereid je maar vast voor op een leven vol DS verhuizingen ;) ik zal duimen dat ie bijtijds een kamer vindt.

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Anoniem zei

Vervelend van je fototoestel. Wij bloggers gebruiken hem/haar toch vrijwel elke dag. Een hele uitvinding vind ik.

Anoniem zei

Dat is echt vervelend ja geen fototoestel.Hopenlijk valt het wachten hierop toch nog mee.Wat leuk je asielzoekertjes, maar het zullen inderdaad buiten katten zijn.Wie weten blijven ze bij je in de buurt.En dadelijk als iedereen weer aan de gang is met study enz. komt het handwerken ook vanzelf weer.