maandag 22 september 2008

Hoogste tijd

Het is de hoogste tijd om even bij te praten. Zoals jullie zien, is mijn fototoestel weer terug, gelukkig! Hij doet weer alles wat een fototoestel doen moet. En ik had leuke dingen te fotograferen deze week. Mijn strookjes van vorige week zijn inmiddels veranderd in echte kerstballen; courthouse-step op de naaimachine, dat ging lekker snel:
In het midden komt een kerststal en een kerstboom. Als ik in dit tempo doorga, is-ie al af vóór ons quiltweekendje weg en da's niet de bedoeling!

En afgelopen vrijdag begon bij Joke (www.Jookies.nl) de cursus Pond House, daar had ik me al weken op zitten verheugen en we zijn natuurlijk met blok I begonnen, vanavond ga ik alle bloemetjes festonneren. Eerst even een "proefbloemetje" maken, want ik zag dat Joke dat héél erg netjes deed en daar moet ik nog even goed op oefenen!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Conny wat is die kerstrand mooi , de kleuren vind ik prachtig , succes er mee , groetjes Cobie R

Annelies zei

Conny wat een mooie nieuwe projecten ! Je log cabin heeft prachtige tinten en je Pond House is ook al zo leuk !

Anoniem zei

mooi!!!!!!

Anoniem zei

Wat een leuke kerstquilt gaat dit worden!
Pond House is ook mooi zeg!

Anoniem zei

Ik heb het patroon al liggen van pond house maar mag van mezelf nog niet beginnen. 't Zal magnifiek worden en je kerstrand is zo mooi.

Anoniem zei

Leuke projecten waar je mee bezig bent.

Anja.M zei

Dat ziet er veelbelovend uit.

Anoniem zei

Ha,weer druk achter de naaimachine zie ik!Wordt leuk Conny!Ben benieuwd naar je kerstquilt,heb hem nog nooit gezien....

Anoniem zei

Mooi!!!!
Heerlijk om lekker bij te praten over al dat moois!!

Anoniem zei

ohh mooi die rand zeg..ben benieuwd naar het middenstuk...maken jullie allemaal het zelfde????
en dan lekker weer samen aan het pond housen..leuk maar ook gezellig denk ik om het samen te doen....
fijne dag

Anoniem zei

Geweldig mooie rand voor je kerstquilt.
Begin zin in Kerst te krijgen!
;o)

Willeke de la Chambre zei

Wat doet die Court house steps het goed joh. Mooi!!!!

Anoniem zei

Wat is het mooi geworden, en ookal zo ver. Hij zal echt mooi staan met de kerst. Leuk dat je begonnen bent met het pondhouse, festoneren is inderdaad een secuur werkje, voordat je dat netjes en regelmatig hebt....