vrijdag 3 april 2009

Ochtendwandeling

Toen ik vanmorgen vroeg de hond ging uitlaten, kwam ik al zoveel moois tegen, kijk maar even mee:















De rode kornoelje staat op springen:















De witte druifjes doen ook hun best om wit te worden.















En deze foto is voor Marianne. Zie jij wat ik zie, als je je ogen een beetje dichtknijpt? Grappig hè? Het lijkt net of er een reuzen-eekhoorn in de boom zit.


En nu moet ik aan de slag, appeltaart bakken voor de (k)weblogdag morgen bij Joke ;o)
Ook nog even boodschappen doen, want er moet natuurlijk wel slagroom op de taart! En eigenlijk zal ik twee taarten moeten bakken want het thuisfront zal niet blij zijn als ik morgenvroeg het huis met een appeltaart verlaat............
Vanmiddag hopelijk nog even tijd om verder te gaan met mijn paasquiltje; zou het gaan lukken? Nog een paar kuikentjes, wat stitchery en de konijntjes krijgen een leuk halsbandje om. Het is een Bareroots patroon en èrg leuk om te maken!

11 opmerkingen:

Corrieneeltje zei

Wat een schitterende natuurfoto's Conny, een prachtige omgeving om te wonen. Je Paasquiltje moet toch echt afkomen voor Pasen veel te leuk om niet op te kunnen hangen, ik hoop dat je genoeg virje tijd zult vinden.

MarianneD zei

Waauw,wat een mooie foto's....en wat wordt je paasquiltje leuk..;-))
En die grote eekhoorn in de boom.....dankjewel Conny!
Jij ook een fijn weekend maar dat zal wel lukken als ik het zo lees...

Yvonne aka sommeke zei

Hier is ook al zo veel moois te bewonderen, dank!
Goe weekend!

Annelies zei

Wat is de natuur toch mooi.
Je paasquiltje ziet er nu al heel gezellig uit !

Anoniem zei

Conny wat ziet dat er gezellig uit , ik kijk mijn ogen uit , groetjes cobie R

Marijna zei

Oh, wouw, Connie. Wat een mooie foto's! Ohhh die eerste, vind ik prachtig. Jammer dat ik niet in de gelegenheid ben om moergen ook te komen. Mis ik je appeltaart! Veel plezier bij Joke.

gerda zei

Waauw..wat een prachtige foto's..
een HELE FIJNE dag vandaag!!!!

Anoniem zei

Hoi Cony,
Wauw super die eerste foto.
Prettig weekend en tot dinsdag.

groetjes Astrid

Inge Slaats zei

Prachtige foto's en wat wordt dat paasquiltje leuk!
Jouw appeltaart moet wel héél bijzonder zijn! Ik heb er op verschillende logs al iets over gelezen. Recept???? Of is dat nou juist het geheim van de bakster???

Elizabeth zei

wat een mooi paasquiltje, ik krijg al helemaal de lentekriebels!

Willeke de la Chambre zei

Schattig quiltje Conny,
Je foto van de ochtendwandeling met het brugje vind ik ook helemaal top!
groetjes en fijne paasdagen!