zondag 28 juni 2009

Allegaartje

Dit wordt een logje van-alles-wat; hoewel er geen vakantievierende kinderen meer thuis zijn, heb ik toch het gevoel dat ik mijn activiteiten op een laag pitje heb staan. Misschien komt het door de warmte, er komt in ieder geval weinig uit mijn handen.

Afgelopen vrijdag was er weer een verrassingsochtend bij Joke; we hebben heerlijk in de tuin gezeten en onder het kletsen door ook nog iets leuks gemaakt:








We hebben nieuwe deurbewakers (oftewel deurstoppers), ik dacht dat ik de enige konijnenfreak hier in huis was maar ons labje is er ook gek op, zo te zien! De grote vond-ie al leuk maar de kleine is helemaal om op te eten:





'n Poosje terug had ik een tafelkleedje gemaakt voor DD. Met de bedoeling om dat als tafelkleedje te gebruiken ;0) maar ze vond het jammer, dus ik heb de naaimachine er maar weer bijgehaald en ben nu een paar placematjes aan het maken, die héél goed wasbaar zijn!!! Nu nog een voor DSIL en dan kunnen ze gezellig tafelen.




De volgende foto ligt een beetje plat, maar zo lag ik ook ongeveer toen ik aan het stitchen was, lekker een beetje plat in de schaduw, de zon is té heet.





Eigenlijk valt het dus ook nog wel mee, er gebeurt wel íets! Nu ga ik nog lekker de tuin in, want die varkentjes willen vlekjes op hun buik, die zal ik er eens even opstitchen!



















10 opmerkingen:

katrien zei

Je hebt toch niet stilgezeten.En ja soms wel te warm om te quilten of te patchen.Maar toch genieten .

hannah zei

Wat een leuke en gezellige weblog houd je bij! De handwerken afgewisseld met de foto's van de natuur en dieren vind ik erg mooi. En wat een prachtige hond heb je.

Anoniem zei

Heerlijk hè, dat vakantiegevoel.
Niks doen en toch eigenijk een heleboel, maar dan op je gemak.
Leuke varkentjes alleen nog erg schoon, ze lijken niet echt op je eenden. Wat een leuke ideeën heeft Joke toch altijd.

Groetjes koffiedrinkertje(vandaag rosé, oeps)

Anoniem zei

Conny wat heb jij toch nog veel gemaakt , het ziet er in iedergeval gezellig uit , groetjes Cobie R

conny ten berge zei

Katrien, ik heb net gezien wat jij allemaal aan lapjes klaar hebt liggen voor de antieke quilt, ook niet mis!

Hannah, dank je wel.

Koffiedrinkertje, aan de rosé, wat lees ik nu? Als dat maar goed gaat. Maar je kunt het niet erger maken dan een bepaald familielid hier die in plaats van "eikenprocessierups"(waar we op het moment veel last van hebben) sprak over "prosecco-rups". Ik zal het drinkgedrag in mijn vriendenkring eens wat beter in de gaten moeten houden......

Cobie, het moet ook leuk blijven he, en zo bij elkaar lijkt het nog heel wat!

gerda zei

wat een lollige deurstoppers!!!!!
en je hebt toch maar even leuke placemats gemaakt..druk geweest bij Joke..en gestiched...nou noem dat maar niet veel:0)))
erg leuk allemaal!!!
fijne dag

carla zei

hoi hoi wat een gezellige blog heb je ,,,ik heb je toegevoegt op mijn blog vind het erg mooiiiii
grtjs carla

Annelies zei

Gezellig hoor, zo'n van alles wat logje.

Annelies zei

Nou, ik heb ook last van de zon, want ik zet er niet eens bij dat je werkjes erg leuk zijn geworden !

Marijna zei

Ziet er allemaal weer leuk uit Conny! Als ik het zo zie dan voer je toch echt nog wel het een en ander uit hoor! Leuk werkje van de verrassingsochtend!