zaterdag 17 november 2007

Lappen!


Bij DH op het werk moest de stalenkamer opgeruimd worden. En als lappengek kun je het dan natuurlijk niet over je hart verkrijgen, om zoveel stof zomaar in een vuilcontainer te laten verdwijnen. Dus hij mocht wel wat mee naar huis nemen. Nou, dat heb ik geweten! Vijf grote volle dozen met stalen, ik heb alleen de lichte kleuren nog maar uitgezocht, de donkere moeten nog, hellup. Er zullen zich hopelijk wat andere lappengekken melden om mij van deze stapels af te helpen. En hij vraagt of ik nog meer nodig heb? Er zitten ook heel veel stoffen bij, die volgens mij wel geschikt zijn voor bijv. droomdekens, alleen heb ik die nog nooit gemaakt, misschien moet ik mij daar eens in gaan verdiepen.

Hieronder ook een staaltje; zouden ze eindelijk gaan begrijpen dat er meer gequilt moet worden in de textielwereld? Ik vind dit in ieder geval een goed begin! Helaas is dit maar een klein lapje.



Maar met zoveel lappen in huis moet ik nu toch nodig eens over een nieuwe naaimachine gaan nadenken, ik heb nu een heel gammelig ding, het wordt tijd voor het professionele werk; alleen vind ik het zó moeilijk om uit te vinden welke machine geschikt is, de keus is bijna te groot.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen: