zaterdag 10 januari 2009

Winterwonderland

Ik heb er maar een kleine collage van gemaakt, want ik denk dat ik wel een paar honderd foto's heb gemaakt de afgelopen dagen. De batterijlader maakt overuren! De ree die je middenonder ziet, was in z'n uppie helemaal de weg kwijt, normaal lopen ze met z'n vijven bij elkaar, maar dit kleintje liep helemaal alleen. Hopelijk heeft-ie inmiddels de anderen teruggevonden.
Afgelopen woensdag was het weer tijd voor de troostdekentjes, er zijn inmiddels een paar hele leuke exemplaren klaar; en we gaan vrolijk verder:

En dan gaan we gauw weer naar buiten, want er was nog meer moois te zien.
Hier een ekster die een sneeuwbal lijkt te hebben ingeslikt:

De berkenboom naast de schuur probeert met zijn hoogste takken de zon te vangen.

Posted by PicasaEn de lucht was blauwer dan blauw.
Ik weet dat er mensen zijn die niet van de winter houden, maar van mij mag het nog een paar weken zo blijven!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto's. Volgens mij woon je ook heerlijk buiten.
En van mij mag het ook nog wel even dit weer blijven.
Het is rode wangetjes weer. Lekker gezond.

Corrieneeltje zei

Conny, ik ben het helemaal met je eens, deze winterse schoonheid hebben we zo lang moeten missen, van mij mag het ook nog een tijdje blijven en dan hebben wij nog niet eens zulke prachtige sneeuw gezien. Daar verlang ik echt naar.
Wat een schitterenden foto's heb je gemaakt. Dan geniet je daarna dubbel als je ze oplaadt en kunt bekijken.

Anoniem zei

Conny, wat een fantastische foto's! Wat woon jij mooi zeg! Echt zoals je schreef, " winter wonderland!"

Anoniem zei

O Conny,wat een mooie foto's,werkelijk een sprookjesland zo hé,met die knalblauwe luchten...prachtig!

Anoniem zei

schitterende foto's!!!!!!!
wat is het toch mooi buiten...de cogels..ik krijg er ook maar niet genoeg van..waauw en de specht..heb je mooi op de kiek gekregen..
en het troost dekentje is ook mooi..

Annelies zei

Wat een prachtige foto's. Toch wel jammer dat er bij ons helemaal geen sneeuw is gevallen.

Anoniem zei

Wat een adembenemende foto's!

Hier is het een drukte van jewelste met allerlei kool en pimpelmezen, én heeeel veeeeel mussen.
LOL die ekster lijkt zo neer te ploffen!
:o)))))))))))

Anoniem zei

Prachtige winterse plaatjes. Van mij mag het ook zo blijven. Jammer voor diegenen waar geen sneeuw ligt.

Anoniem zei

Voor de komende dagen verwachten ze (hier althans) weer positieve temperaturen. Jammer, want ik kan hier ook zo van genieten!

Anoniem zei

Mooie foto's, het was er echt weer voor. Wat was het mooi, hier houd ik ook wel van.Lief is je troostdekentje geworden.

Anoniem zei

Conny wat een prachtige foto,s voor al die boom . het dekentje is ook leuk geworden , groetjes Cobie R

José zei

Prachtig, wat de natuur ons allemaal cadeau doet. Fijn dat je ons zo laat meegenieten.