dinsdag 27 januari 2009

Stitchery-dee-stitchery-doo




Het lijkt heel wat, maarrrrrrr




de laatste dagen heb ik nog geen naald in mijn handen gehad en daar word ik helemaal onrustig van! Hebben jullie dat soms ook, dat de dagen zomaar weg lijken te vliegen? En wat heb ik nu helemaal gedaan? Beetje dom heen en weer rennen tussen verjaardagen, visites, boodschappen en meer van die dingen. Het wordt tijd voor een beetje rust. En gelukkig wordt mijn wens onmiddellijk verhoord: morgen komt José logeren, mèt breiwerk, dus dan gaan we gezellig zitten klessebessen op de bank. En heel misschien nog een quiltwinkeltje bezoeken, heel eventjes dan......




Ondertussen zijn er wel een paar delen van mijn laatst-veroverde patroontje klaar; een gewaarschuwd mens telt voor twee: als je eraan begint, kun je bijna niet meer stoppen!



En ik zie nu dat ik één lapje nog een thee-badje moet geven, die steekt wel erg bleekjes af bij de rest!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

O,je bent al begonnen zie ik...een gezellig werkje hé?Ik zet hem zo op mijn log,heb deze verleden jaar gemaakt,zo leuk om te doen!
Al die patronen van Bareroots zijn leuk,dat zal je zelf wel zien...morgen denk ik,of overmorgen....:-))

Anoniem zei

Wat een leuke stitcheries. Vooral die met de hand.

Anoniem zei

wat ziet dat er al gezellig uit...en dat van de tijd...heel herkenbaar..ik hoop van het weekend een klapper te kunnen maken...we gaan met de bee eropuit...een héél weekend..heerlijk..nu nog kijken wat er mee moet...

Anoniem zei

Ik kom even naar je nieuwe project kijken. Bij Marianne net de affo gezien. Wauw, dat ziet er heel leuk uit. Mooie stitchery. Veel plezier met het maken.

Anoniem zei

Erg mooi je stitchery.

Anoniem zei

Oooh mooi!
Véél plezier met het klessebessen!

Annelies zei

Leuke stitchery ! Erg leuke patroontjes.
Ja, de tijd vliegt. Ik kom heel vaak pas s'avonds tot handwerken.

Anoniem zei

Wat een mooie stitchery.Veel plezier met het maken.Een dag duurt soms weleens te kort.Dat overkomt ons allemaal.
Daaag Annemieke

Anoniem zei

Een mooie stitchery, ziet er heel leuk uit, vooral het handje is heel mooi.

Anoniem zei

Oh wat is dit leuk!!! Ik kan mij zo voorstellen dat je hier verslaafd aan raakt!!

Unknown zei

Die ziet er leuk uit :D! Ik kom het snel eens in het echt bekijken!

Tot snel|!

Groetjes Isa.

Hester zei

Erg leuk die stitchery's. Ja erg verslavend. En troos je. I heb ook altijd te weinig tijd, of zou het zijn dat we te veel willen.

Anoniem zei

Wat een leuk idee voor een label: handmade is .....
groetjes,