dinsdag 18 mei 2010


Wat zal ik blij zijn als ik weet waar we naartoe gaan verhuizen, het is nog steeds spannend hier. Ik geloof dat ik ieder te koop staand huis in de regio nu gezien heb, alleen hebben we nog geen keuze kunnen maken ;o)

"Komt tijd, komt raad" luidt het spreekwoord en dat houd ik maar in m'n achterhoofd, en intussen zit ik al spiedend rond te kijken wat ik alvast kan inpakken.

Er komt dus weinig creatiefs uit mijn handen, gelukkig hebben we vanavond de Born Bee, misschien is dat een duwtje in de goede richting voor mij. We krijgen in ieder geval veel moois te zien vanavond want Ingrid (Supergoof) komt met een aanhanger vol quilts (denk ik) richting Zutphen. Dat zal smullen worden.

En morgen is het ook weer handwerkdag, morgenavond mijn eigen Dear Jane clubje, dus er is veel leuks in het verschiet!

Ik ga nog maar even wat hexagonnetjes knippen, en dan mijn boeltje inpakken om naar Zutphen te vertrekken.

14 opmerkingen:

Hennie zei

Prachtige hexjes, wel klein hoor. Goed dat je er een vingerhoed naast hebt gelegd kan ik mooi zien hoe klein ze zijn.
Veel plezier vanavond.
Groetjes Hennie.

Margreet zei

Mooie hexjes hoor! Gezellige avond hè! groetjes, Margreet

Mascha zei

De hexjes zien er mooi uit. Veel plezier vanavond.
Groetjes Mascha

Annelies zei

Heel veel plezier in Zutphen !

inge zei

je zal een heel leuke avond (gehad) hebben met al die quilts van supergoof! sterkte in de huizenjacht!

wilmakuin zei

De hexjes zijn prachtig!! Ik kan mij voorstellen dat je druk bent met een huis bekijken... Succes daarmee....

Je zal nu wel in bed liggen te dromen van alle quilts die je gezien hebt..
:o)

katrien zei

Mooi zo al je hexjes samen.
En ja een droomhuis vinden,dat doe je niet op één dag hé.

Anoniem zei

wat een mooie mini-hexjes. Spannend een nieuw huis maar ik kan me voorstellen dat je onderhand wel eens wilt weten wáár je nieuwe huis dan staat ;) Was de bee gezellig? vast wel met supergoof en al haar mooie quilts er bij.

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Miranda zei

Oooo, ook jij gaat verhuizen....ook bij jou dus andere dingen aan het hoofd. Ik ben eindelijk weer de draad letterlijk weer aan het oppakken. Zo heerlijk....ik heb het duidelijk gemist. En wat zijn die Bee's leuk om te doen. Veel gezelliger dan met zijn 500 in een grote kerk...zoals ik in Amerika een keer meegemaakt had. Nu nog een vernieuwd blog....lieve groetjes van Miranda

Jossie zei

Wat zijn je hexjes mooi en zo klein!
Jullie zullen wel genoten hebben van Supergoof en haar quilts.

Daniëlle zei

Wat een schatjes van hexagonnen heb je al gemaakt joh! je hebt vast een superavond gehad met de quilts van Ingrid! Mooie avond en niet te veel inpakken hoor, van het handwerk gebeuren bedoel ik dus hihi! Groeten, Daniëlle

MarianneD zei

Spannend hoor Connie!
En hoe was je Bee,vast een gezellige avond geweest?
Succes met de huizen hé?

Shirley zei

prachtig, zulke kleine hexagonen, kanje lekker aan prutsen terwijl je zit te wachten. Hopelijk heb je ondertussen al een huis gevonden, gezien de blogstilte.

Joyce zei

Hoe is het met de huizenjacht?! Hoop dat er schot in zit....
hé zie ineens een leuke woordspeling jacht en schot.....;0))