vrijdag 4 juni 2010

Nog 8 weekjes......


Kijk, zo wordt verhuizen toch een stuk vrolijker? Maar ik denk dat ik mijn hexjes nog niet ga inpakken, zo af en toe worden er nog een paar bijgemaakt.

En eindelijk, eindelijk zit mijn Pond House in de quiltring. Dit is ook een karwei dat nog niet in de verhuisdoos gaat, het is heerlijk om tussendoor een paar steekjes te doen.


Maar het grootste deel van mijn tijd zit nu in de voorbereidingen, inpakken, regelen en ga zo maar door. Dus ik ga helaas mijn weblog even op de pauzestand zetten, hopelijk vind ik nu en dan nog even tijd om bij jullie bij te lezen en ik hoop over een maandje of twee weer terug te zijn!
Ik wens iedereen een fijne zomer, met veel mooie dagen zoals vandaag!

32 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige bloemetjes! Veel succes met de verhuizing, spannend!

Margreet zei

Heel veel sterkte met verhuizen!! Het is een hele klus kan ik je melden. Maar ook erg leuk. En af en toe ontspannen met een quiltwerkje op schoot...komt helemaal goed!! Ik zal aan je denken hoor!

Miranda zei

Hmmm verhuizen, succes ermee! Ik ben er net vanaf enne je Pond House ziet er goed uit!!!!!!! Ik mag bijna van mezelf aan het vijvertje gaan beginnen, maar eerst nog het resterende laatste blaadje appliceren... groetjes

Mascha zei

Heel veel succes met de verhuizing. Het is altijd een hoop werk maar met af en toe een bloemetje maken komt dat vast wel goed.
Groetjes Mascha

katrien zei

Leuke blommetjes .
Succes met quilten aan je pound house,en succes met de verhuis.

Jossie zei

Sterkte met de verhuizing Conny. Als alles achter de rug is en je in een heerlijk fris huis zit, zien we je wel weer terug. Ondanks de drukte wens ik je toch een fijne zomer.

Miranda zei

O ja, en had ik ook al verteld dat ik een nieuw blogje ben gestart...

Anoniem zei

Hé Conny, sterkte met je verhuizing, blijf je gezellig in de buurt of wordt het ver weg?? Je Pond house wordt mooi, zelf heb ik de top ook af. Nu nog door quilten, maar ik zie een leuk idee op de foto.

fijn weekend, groetjes, Gerrie

Yvonne aka sommeke zei

Succes met de verhuizing en tot ziens na je blogpauze hé!

wilma zei

Veel succes met verhuizen. Het is altijd een heel karwei.... Je projecten zijn prachtig!!

Guusje, zei

Je bloemen zijn weer prachtig net als je Pond House die vind ik zo mooi. En natuurliijk succes met verhuizen.

Anja.M zei

Succes met de verhuizing, en tot blogs.

Lynette Anderson zei

Your quilting on Pond House looks wonderful.
Lynettex

joyce zei

Als je nieuwe onderkomen net zo gezellig wordt als de Pond House......
Succes met alle verhuisperikelen en tot over een poosje!!

Annelies zei

Ik wens je een heel goede verhuizing toe. Ik hoop tot spoedig.

Marijna zei

Conny, sterkte met de verhuizing. Hebben jullie al een nieuw onder komen gevonden? en tot snel...

MarianneD zei

Veel sterkte met de verhuizing Connie!We zullen je missen de komende maanden....kom maar weer snel terug!

Jantine zei

Sterkte met de heel organisatie om de verhuizing. En je hebt groot gelijk, af en toe een steekje heb je gewoon nodig! Dus nog niet inpakken...

josé zei

Wat een prachtige dingen maak je !!


Succes met de verhuizing kost heel veel tijd !!

Willeke zei

Heel veel sterkte en succes met je verhuizing!

We horen wel weer van je!!!!

Hartelijke groetjes,

Shirley zei

De pond house gaat vast een heel eind komen, zo tussen het inpakken en uitruimen door af en toe ontspannen, moet kunnen. Succes.

Miranda zei

Lukt het een beetje met het pakken in die hitte? Ik leef met je mee hoor.....misschien thuis in de nachtploeg gaan werken? Zal een stuk koeler zijn lijkt me.....maar ja of het echt ga lukken....huggies

Klazien zei

Verhuizen is slopend maar meestal ook heel erg leuk. Alles weer lekker fris en alles weer opgeruimd. (Dat laatste is voor mij een goed ding)Je (kleine)hexagonnetjesquilt wordt erg mooi.

Miranda zei

Nog 3 weken te gaan....zeker niks gequilt aan die mooie pond house met die hitte van afgelopen weken. Misschien nog wat leuke hexjes bloementjes gemaakt....die nemen niet al te veel ruimte en tijd in beslag. Vergeet vooral niet op zijn tijd te drinken en koude douche-jes te nemen om af te koelen met die hitte!!!

conny ten berge zei

Ja, nog 3 weken, ohh wat zal ik blij zijn als het achter de rug is! Bijna al mijn quiltspullen zijn al ingepakt; heb ook geen steek gezet de laatste weken. Maar straks ga ik de schade inhalen!

goof zei

nog anderhalve week, en dan is het eindelijk zo ver!
Ben wel zeer benieuwd waar je gaat wonen,...
:o)

Miranda zei

Inmiddels zijn jullie denk ik zo aan het leukere werk begonnen....uitpakken en inrichten...of moet er nog veel gebeuren? In ieder geval is het hier een stuk minder warmer dan toen. Ik hoop dat je lekker snel mag gaan wonen in je nieuwe stekje! Knuffel

Joyce zei

Oehoe... Conny hoe is 't met je?? Ben je al uitgepakt?? Hoop 't wel voor je.
Groetjes Joyce

Shirley zei

Dit is wel een erg lange blog/verhuispauze aan het worden, hoe staat het ermee? Pc en quiltlapjes alweer uitgepakt?

Annelies zei

Conny ik moest aan je denken. Ik hoop dat je al weer een beetje op orde bent.

Leintje zei

Is het wel goed met je? Je blogpauze duurt nu wel heel lang!

Groet, Leintje

anne zei

Zo'n verhuizing is altijd zo'n geregel! Kan wel begrijpen dat je de blog even op een pauze zet.