woensdag 11 juni 2008

Zutphen




Posted by Picasa
Ik zag bij Ingrid op haar weblog mooie Zutphen-foto's; het is zo grappig: bij sommige foto's kun je het spelletje "zoek de 10 verschillen" doen, we stonden volgens mij op dezelfde plekjes. Ik was er 27 mei, en heb o.a. een stadswandeling gemaakt. Een aanrader, je ziet zo veel mooie dingen.


Ik heb een poging gedaan om nog een collage te maken, is geloof ik niet zo heel goed gelukt, maar hier komt-ie dan toch. De meeste afbeeldingen zijn gevelstenen. Je ziet ze in de hele stad, vaak met teksten die toepasselijk zijn op huis dan wel bewoners:







Een foto van het allerleukste pandje in Zutphen zag je al op het weblog van Ingrid ;o))))
Hier nog een foto van het venster van de tegelmaker. Leuk hè?


Tot zover Zutphen voor vandaag.
Morgen is er weer Zutphen-nieuws, maar dan van een heel ander kaliber: Om ongeveer 16.00 uur krijgt DS zijn examen-uitslag!!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto's Conny! Spannend hè, wachten op de uitslag!

conny ten berge zei

Joke, heel spannend. Kind ligt nog heerlijk te slapen, moeder zit te duimen......

Anoniem zei

Mooie foto's en je collages zijn goed gelukt hoor!

Spannend voor DS, we duimen voor hem!

Anoniem zei

Prachtige collages Conny.Wat zijn er toch leuke dingen te zien he,als je er maar oog voor hebt...
Spannend morgen!

Anoniem zei

Prachtige foto's!
En sterkte met het laatste half uurtje,...
:o)

www.supergoof.web-log.nl

conny ten berge zei

Jij ook Ingrid!

Annelies zei

Prachtige foto's !! Weet je al iets ?

Corrieneeltje zei

Conny, nooit geweten dat Zutphen zo'n mooie stad is en ik vind de foto's enig! Wat een prachtige tegels maakt die meneer. Toen ik op je blog kwam zag ik ook al dat DS inmiddels de fantastische uitslag "geslaagd" heeft gekregen, van harte gelukgewenst met dit mooie resultaat. Een blaar van jullie ziel denk ik, zo spannend dat wachten en nu heerlijk relaxen.