zaterdag 6 december 2008

B(j)outies!


Ik zal meteen heel eerlijk zijn: dit is niet mìjn bouties! Was het maar waar....... nee, dit is de bouties van Handig Zusje, die mij vandaag een dagje gezelschap kwam houden omdat DH weer een verre reis moet maken. En wat bracht zij mee in haar koffertje? Een bijna-affo-boutiesje! Daar word je als Beetje Onhandig Zusje stikjaloers van natuurlijk. Maar ik heb er al wel 20 foto's van gemaakt en eigenlijk kreeg ik 'm niet zo mooi op de foto zoals hij in het echt is.
Het ging zo snel dat ik amper de tijd kreeg om voor- en na-foto's te maken, maar het is toch gelukt. Als je even klik-klik doet, kun je goed zien wat de voor- en achterkant is.



Nu moet het hartje nog in de 60 graden was en dan is het helemaal af. Dus die foto houden jullie nog even tegoed!



Posted by Picasa

13 opmerkingen:

Anoniem zei

WAUW prachtige boutis.......Proficiat.
maria

Annelies zei

Wat een prachtig hart. Super !

Anoniem zei

een prachtig hart!

Anoniem zei

Complimenten voor zus! Ik weet niet wat voor- of achterkant is, beide kanten zijn netjes!

Anoniem zei

*zwijmelzwijmel*
*M*O*O*I*!*
:o)

Maar ik weet zeker dat (niet 'n)Beetje Onhandig Zusje straks ook een B(j)outis laat zien!
;o)

Anoniem zei

Wat een Mooie!! Handig zusje dit heb je erg moi gemaakt!!

Corrieneeltje zei

Prachtig gemaakt, logisch dat je daar trots op bent en zo zal jouw zus weer trots zijn op wat jij maakt (^_^)

Anoniem zei

Dat is prachtig werk! Maar ik moet eerlijk zijn: jij bent zeker niet onhandig. Integendeel!

Anoniem zei

Felicitaties aan Handig zusje,maar die van jou wordt vast ook erg mooi!

Anoniem zei

jeetje...wat is die mooi hé!!!!!

Anoniem zei

Wat mooi met zo'n lief schulprandje

Maya zei

Wat een knappe zus ! Ik ben ook wel benieuwd hoe het uit de was komt... lijkt me griezelig om het te wassen...

Anoniem zei

Conny wat is dat mooi , het lijk mij wel een werk om hem goed te krijgen , groetjes cobie R