maandag 22 december 2008

Kerstquiltje





Het is niet helemáál gelukt, maar ik heb nu wel een leuk werkje om tijdens de kerstdagen te gaan zitten quilten. Of dat zal lukken, weet ik niet want er komen natuurlijk eters en slapers en er worden spelletjes meegebracht heb ik al gehoord, dus waarschijnlijk staat het quilten even op een laag pitje. Maar er zal vast wel ergens een verloren uurtje tussen zitten!

In het diepste geheim heb ik ook nog gewerkt aan 3 kerstsokken. De stitchery patroontjes zijn van het laatste pakjespostpakje van Bep, ik heb ze op een iets andere manier verwerkt. De sokken zijn bedoeld voor de kinderen, er komt een kerstcadeautje in. Ik heb ze zo uit de hand op de naaimachine gemaakt en het grappige is, dat ze (onbedoeld) van groot naar klein verlopen. Tenslotte hebben de kinderen ook niet alle drie dezelfde schoenmaat.



En nu ga ik genieten van een kleine blogpauze, in 2009 kom ik weer terug met verse verhaaltjes. Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2009 met veel handwerkplezier!

Posted by Picasa

19 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

'k Wens jou en je gezin ook fijne feestdagen toe (met af en toe toch een steekje) !

Anoniem zei

De kerstsokken zijn prachtig! Geniet van je blogvakantie.

Anoniem zei

Leuke kerstsokken en je quiltje ziet er ook al zo leuk uit.

Anoniem zei

Fijne feestdagen.

Anoniem zei

Hééé Con,
hele fijne dagen en een goed 2009!
Je sokken zijn grandioos!
:o)

Anoniem zei

Fijne feestdagen!!!

inge zei

mooie dingen! fijne dagen en tot lezens in 2009!

Anoniem zei

Erg leuk je kerstquiltje en de sokken mogen er ook zijn hoor.
Fijne feestdagen

Willeke de la Chambre zei

Wat schattig!!!!!!!!!!!!!
Mooi quiltje hoor!

Anoniem zei

Gezellige dagen!

Wies zei

Wat een leuke kerstquilt weer, hopelijk vind je nog even tijd om er wat steekjes bij te maken en anders heb je nog een heel jaar de tijd.....
Ik zie dat de andere kerstquilt aan de muur hangt.
Prachtig!!!!Ik hoop hem tegen volgens jaar ook te maken
Fijne dagen voor jou en je gezin
Wies

Corrieneeltje zei

Wat een leuke verrassing zullen die kerstsokken zijn en zó mooi! Ook voor jullie heel mooie Kerstdagen gewenst. Wat een prachtige haard/kachel hebben jullie

Anoniem zei

Fijne kerstdagen.

Anoniem zei

Grappig die kerstsokken zo !
Ik hoop dat je gezellige dagen hebt gehad.
Fijn weekeinde , creatieve groet Ingrid.

Anoniem zei

Wat hangt je quilt mooi!
Prachtige kopfoto!
:o)

Anoniem zei

voor jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar....

Anoniem zei

wil ik je tijdens je blogpauze toch een heel fijn nieuw jaar toewensen
tot 2009!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Maya zei

Ik wens je een gelukkig en creatief 2009 ... en zo te zien zit het in ieder geval met het creatieve wel goed!

Anoniem zei

Ik vind uw paperpiecing kerststalletje geweldig. Is het mogelijk daar een patroon van te kunnen krijgen oftewel overkopen.
Aub mailen naar jjh.aarts@home.nl