zaterdag 13 december 2008

Laatste blokje!



DD heeft het laatste patroontje getekend voor het redworkquiltje, en de andere blokjes zijn allemaal klaar. Dan kan ik beginnen met het aan elkaar zetten, het wordt een leuk quiltje, al zeg ik het zelf! Er komt ook nog een brede rode bies omheen.


De kerstballen hangen inmiddels ook in de boom; mijn vingers zijn nog aan het herstellen van al het quiltwerk, pfff, ik zit deze kerst niet met lady-like-lange-nagels, maar dat zou ik toch al niet doen, haha.


Ook de andere boom is klaar, er hangt nog een stok-oud engeltje in, als je goed kijkt kun je zien dat haar vleugeltjes krom staan van de reumatiek. Deze engeltjes stammen nog uit de tijd dat ik seizoenspoppetjes maakte en van die wol werden ook deze engeltjes gemaakt.

Ik had ook nog een foto beloofd van het gewassen boutis hartje van Handig Zusje, dat is er zo uit gaan zien:


Mooi geworden!!
Fijn weekend nog voor iedereen!

14 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Zeker weten : je redwork wordt supermooi!
Het boutis-hart is het al!

Annelies zei

Je redwork ziet er erg leuk uit.
Complimenten voor je zus. Haar hart is erg mooi geworden.

Corrieneeltje zei

Wat een énig quiltje Conny! Het hart is heel mooi geworden en wat fijn dat je de kerstversiering al klaar hebt, kun je nu hopelijk even een beetje rustiger aan doen?!

Anoniem zei

Conny, wat een lief kerst quiltje is het aan het worden! en het boutis hartje is ook al zo leuk.

Anoniem zei

Magnifiek quiltje. En ook een dikke proficiat voor je zus. Ik zou ze't niet nadoen.

Anoniem zei

Dit wordt een héél mooie quilt hoor,hopelijk krijg je hem nog op tijd af.

Anoniem zei

@ ik wil iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn boutis hart; ik ben er zelf ook trots op hoor!
En mijn zus is helemaal geen Onhandig Zusje, zoals ze zelf zegt, ik heb dus ook een Handig Zusje!
Handig Zusje - Anny -

Anoniem zei

Wat word je redwork mooi!!!
:o)

Anoniem zei

Je redworkquiltje is schattig!En nu hoor je het eens van je eigen zus...je bent juist óók een handig zusje!We zitten niet in de kou hoor,de CVketel heeft de neiging uit te gaan maar hij gaat ook weer aan gelukkig!

Anoniem zei

Je redworkquiltje is schattig!En nu hoor je het eens van je eigen zus...je bent juist óók een handig zusje!We zitten niet in de kou hoor,de CVketel heeft de neiging uit te gaan maar hij gaat ook weer aan gelukkig!

Anoniem zei

wat leuk, een Handig Zusje, maar wie van de twee is wie? ik vind jouw Dingen ook prachtig hoor, je redworkje wordt enig en de boom is prachtig vol gehangen.

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Anoniem zei

Conny ik ben weg van je witte quiltje en je redworkquiltje is ook al mooi , , leuk om naar te kijken , groetjes Cobie R

Anoniem zei

Wat wordt dit mooi zeg en je bjoetie is ook echt een beauty.

liesbeth zei

Wat een prachtig kerstquiltje hangt daar aan de muur. Zou heel graag het patroon willen overnemen/overkopen. jjh.aarts@home.nl