donderdag 4 december 2008

Huiswerk maken

En vogels voeren. Dit exemplaar is helemaal blij, hij zit in een "bad" van vogelvoer en zo te zien zit-ie te genieten.


Gistermiddag was het hier ook genieten, ons "droomdekenclubje" was weer bij elkaar en natuurlijk was ik weer zo dom om niet alles netjes op de foto te zetten, maar het begint er allemaal mooi uit te zien; zelfs dames die nog niet gequilt hebben en dan toch al een hele deken in elkaar zetten: ik vind het knap!



Zelfs de hond deed mee, als je goed kijkt, zie je de vlokken fiberfill op z'n lijf zitten. En hij snapt maar niet waarom hij nog niet zo'n fijn dekentje heeft. Hij kijkt er zelfs een beetje droevig van, zie ik nu 0:((((




Maar........ er moet ook nog huiswerk gemaakt worden en wel voor mijn Pond House. Nou vind ik dat niet zo'n erg huiswerk hoor, ik wil er wel strafwerk bij hebben! De bloemen zitten erop, nu nog de hartjes en de blaadjes.


En als dan het huiswerk af is, mag je weer iets voor jezelf gaan doen: dus ook een paar blokjes voor het winterquiltje erbij gemaakt.
En nu moet ik als de wiedeweerga huishoudelijk huiswerk gaan doen, anders zit ik straks -net als de hond- onder de stofvlokken!

Posted by Picasa

10 opmerkingen:

José zei

Druk,druk,druk maar wat wordt je winterquilt moooi!

Ben voor Bob aan een "breiquilt" begonnen voor Callantsoog.
Gebruik je droomdeken als voorbeeld voor blokken en kleur en op pen nr. 10 dat moet te doen zijn
toch.

Anoniem zei

Mooi verslag!!
Je bent druk bezig in deze drukke maand..

Annelies zei

Ook bij mij zitten er veel vogels in de tuin.
Ik kan erg genieten van de bonte specht.
Je droomdeken ziet er prachtig uit.

Corrieneeltje zei

Wat véél mooi werk Conny, heel lief droomdekentje en je Pond House prachtig en dan je winterquiltje met die leuke stitcheries erin, erg leuk allemaal!
Je zorgt ook nog voor de vogels, dan mag het best een beetje stoffig zijn.

Anoniem zei

Wat een mooie foto van de bonte specht Conny!En de droomdekentjes,mooi,ik wil er volgend jaar ook aan mee gaan doen,ik heb hier nog zoveel lapjes die ik toch niet meer ga gebruiken,je smaak verandert in de lop van jaren..En je kerstquiltje wordt lief!

Willeke de la Chambre zei

Mooi die specht zeg en die lieverd van een hond! Mooi quiltwerk erbij en alles is weer compleet!
groetjes,

Anoniem zei

Wat heb je weer een hoop werk verzet, met veelbelovende resultaten, jammer dat al het huiswerk alweer af is want decemder is pas net begonnen..
groetjes Natascha

Anoniem zei

Heh, wat is het hier weer gezellig!
Schuif effe bij aan de keukentafel,...
;o)

Anoniem zei

waauw ...die specht...schitterend!!!! en over je quiltjes...mooi mooi...
lekker druk maar ozo gezellie....
fijne dag

Anoniem zei

Conny, wat een lief droomdekentje hebben jullie gemaakt. Grappig die specht! Van de week keek in in de berkenboom en zag er een vogel in zitten die ik eerst niet thuis kon brengen. Maar zag al snel dat het een specht was! Leuk om hem bij jou ook te zien. en ach die lieve hond van julliue.. zo doet hij ook een beetje mee. En je winterquiltje wordt leuk zeg! En wat een huiswerk had je! Heerlijk zulk huiswerk!