woensdag 5 december 2007

De kaakchirurg


Vandaag een foto uit de oude doos. Dit quiltje heb ik vorig jaar gemaakt met als patroon een handje en een voetje van een klein jongmensje. Maar er kwam gisteren niets nieuws uit mijn handen want ik moest richting ziekenhuis.

Het zullen in het dagelijks leven best heel aardige mensen zijn, maar gisteren had ik even een heel slecht gevoel over kaakchirurgen. Waarschijnlijk kan de beste man er ook niets aan doen, maar de verdoving werkte niet naar behoren (en dat is beslist géén pretje); ik vond het ook heel akelig om onder al die groene doeken verstopt te worden, zie je door een klein spleetje af en toe een gemeen glimmend voorwerp voorbijflitsen. Maar goed, op een gegeven moment was ik zover dat er weer een foto gemaakt kon worden; op dat moment werkte de verdoving gelukkig al een poosje, maar nu had ik zo weinig gevoel in mijn mond, dat ik het foto-ding aan flarden beet :))))).

Vandaag maar flink wat pap erin zien te werken, en dan hoop ik de rest van de week weer normaal te kunnen eten, want er staan vier etentjes op het programma t/m zondag, en die wil ik eigenlijk wel graag meemaken!

5 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een naar verhaal Conny. Ik wens je voor de komende dagen heel veel sterkte en hoop dat het snel weer over is.

Wat een leuk idee om een voetje en twee handjes als basis van dit patroon te gebruiken.

Anoniem zei

Hallo Conny, vandaag trof ik je naam weer aan op mijn web-log en ik was ook al eerder op jouw web-log geweest, maar ik kon steeds niet reageren omdat ik geen identiteit kon kiezen. Later bedacht ik me dat ik ooit zo'n account had aangemaakt en nu wil ik het eens proberen. Ik heb veel gezien en gelezen op je web-log en ik vind het allemaal even leuk en sfeervol, behalve dan het vreselijke verhaal van de kaakchirurg. Ik weet er alles van, heb meerdere keren een ingreep bij zo'n meneer gehad en gelukkig is het altijd goed gegaan, maar geen pretje. Ik hoop dat je snel opknapt en echt van de ellende af bent. Ik zal nog wel eens vaker komen kijken, maar voor vandaag laat ik het hier even bij. Hartelijke groet van
Corrie.

conny ten berge zei

Dank jullie wel, gelukkig gaat het steeds beter!

Anoniem zei

Oh wat vervelend!! Heel veel sterkte met je kaak...... Dit klinkt echt niet fijn!! En ja etentjes....... Niet verkeerd!!

Groetjes quiltendewilma

Beertje Zonn zei

Ik hoop dat je wat beter voelt en wat een leuk quiltje!
Groetjes Sonnja
BEERTJE ZONN