zondag 9 december 2007

Kerstloper



Nog een foto uit de "oude doos". Er komt weinig uit mijn handen de laatste dagen, het is gewoon te druk met van alles en nog wat, en die vervelende kaak werkt ook nog niet echt mee.

Dit kerstlopertje heb ik vorig jaar gemaakt voor mijn schoonmoeder, ze werd toen 80 jaar. Op het labeltje aan de achterkant kun je zien dat het een echte spelletjes-oma is.

Vandaag hebben we feest gehad omdat ze inmiddels 81 jaar is geworden; we zitten hier nu allemaal uit te buiken want het stamppotbuffet ter gelegenheid van haar verjaardag was behoorlijk vullend; om over de toetjes nog maar niet te spreken.

Ik denk dat we vanaf morgen met de hele familie aan het Sonja-Bakkeren moeten gaan.

We hebben nu al 3 achtereenvolgende dagen etentjes gehad, en ik snak naar een bord sla.

Morgen lekker weer zelf koken!


En dan hoop ik weer fit te zijn; er liggen nl. leuke dingen in het vooruitzicht: ik ga eindelijk op jacht naar een nieuwe naaimachine, als iemand tips heeft: graag!!! Ik zie nl. door de bomen het bos bijna niet meer, ik ga er in ieder geval een paar uitproberen en dan hoop ik een goede keus te kunnen maken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

helaas,... geen tips,... maar ik ben wel stiknieuwsgierig naar wat je gaat maken!

Groetjes van ingrid h.g.
www.supergoof.web-log.nl

Annelies zei

Een gezellige kerstloper ! Dit zijn echt mistroostige dagen.
Toch liep ik net door het dorp in het zonnetje !