woensdag 12 december 2007

Luxe-probleem

Gisteravond een eerste kerststuk in elkaar geknutseld, het ruikt nu al heerlijk in huis naar dennetakken en eucalyptus.

En thuisgekomen kwam ik mijn luxe-probleem weer tegen: er staan 2 naaimachines te pronken op de keukentafel, ik ga ze allebei een weekje uitproberen en dan een keuze maken. Ik ren nu nog een beetje zenuwachtig van de ene machine naar de andere; op dit moment ben ik de beste maatjes met de Pfaff, de Bernina staat er een beetje als een "vreemde" naast, terwijl ik beide merken nog nooit gehad heb. Ik heb mijn hele leven een Lewensteintje gehad, maar die heeft helaas de laatste verhuizing niet overleefd (maar na 13 verhuizingen is dit eigenlijk niet zo'n wonder!)



Vanmiddag ga ik naar Joke, dat wordt vast weer een gezellige middag, morgen zal ik er een foto van laten zien!

Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooi kerststuk!!!

en een weekje testen op 2 machines,moet best kunnen dan weet je hoe handig ze zijn.Succes met de keuze die je maakt.

Anoniem zei

Je log is al in kerstsfeer met de nieuwe kleur ;o)

succes met heen en weer rennen tussen de naaimachines, en maak een goede keus!

Ellen
http://elliesquiltplace.web-log.nl

Corrieneeltje zei

Ik ruik de eucalyptus bijna door het scherm heen, zo'n heerlijke geur. Prachtig stuk heb je gemaakt! Succes met kiezen!

Anoniem zei

ik zou resoluut voor de bernina gaan, maar ik ben dan ook een bernina-mens ;-))
succes bij het kiezen!