maandag 7 januari 2008

Waren we maar thuis gebleven....

Nee hoor, we hebben hele fijne dagen gehad in Keulen, van alles gezien en bekeken; alleen liep ik helaas een voedselvergiftiging op, gelukkig op de laatste dag dus het heeft niet ons plezier bedorven. Maar bedorven voelde ik mij wel, brrr; ben wel gelijk mijn kerstkilo's weer kwijt!

We waren o.a. in de Dom van Keulen, en daar zag ik in de vloer natuurlijk alleen maar quiltpatronen!


De kerststal stond er ook nog, in de Dom, en je kon zien dat daar ook veel creativiteit in gelegd was:













Vandaag is DD lekker een dagje bij mij, kan eindelijk de boom naar buiten!
En dan proberen voorzichtig weer iets te eten, moet er eigenlijk nog niet aan denken.......

10 opmerkingen:

Annelies zei

Quilters zien geloof ik overal quiltpatronen in. Doe rustig aan met eten !

Anoniem zei

Morgen aan de koffie dan maar of wordt dat thee?

Anoniem zei

die vloeren kunnen inderdaad prachtige quiltpatronen worden! heel erg moo!
groetjes
Inge
http://chevremont.Web-log.nl

Anoniem zei

Haha, mijn man staat hier mee te kijken en zegt, jullie zien ook overals quiltpatronen in!
Maar het zijn mooie vloeren.

lynda zei

Nog een heelfijn en creatief jaar toegewenst.Leuk dat je even bij mij kwam kijken.Tuurlijk was ik ook nieuwsgierig en heb even zitten lezen bij jou.Mooie dingen maak je.ik kom zeker weer terug.Groetjes lynda

Anoniem zei

Wat een schitterende vloeren!!!

Fijn dat het zo gezellig is geweest!!!

En wat eten betreft rustig beginnen en alleen dat eten waar je zin in hebt!!!

Anoniem zei

Ze zijn prachtig, die vloeren!
Wat jammer dat je je zo beroerd hebt gevoeld. Hoop voor je dat het weer beter gaat!

Anoniem zei

Prachtige vloeren.Waar wij allemaal niet naar kijken of zoeken hé.

Anoniem zei

Wat een ellende dat je je zo beroerd hebt gevoeld,...
maar dat van die extra kilootjes is wel weer fijn,....

Anoniem zei

extra kilootjes ERAF bedoel ik natuurlijk,....

;o)