donderdag 8 mei 2008

Binnen of buiten?



Buiten natuurlijk! Mijn laptop staat stof te verzamelen (zou een leuke woordspeling kunnen zijn in mijn geval). Maar het is té leuk nu buiten, ik zal een paar foto's laten zien wat ik hier allemaal rond het het huis tegenkom; de foto's zijn niet allemaal even duidelijk omdat ze met een mobieltje gemaakt zijn.

De bovenste foto is van het quiltje voor oma, ik heb het nu helemaal doorgequilt en vanmiddag ga ik er nog een lapje bijkopen voor het biesje, want ik kom natuurlijk weer net een stukje tekort.

Maar dan: tussen de houtblokken zit een nestje van de wipstaartjes, die erge honger hebben:




Na het boodschappen doen, kom ik een heleboel van deze tegen:



In de poel zijn inmiddels de meerkoetjes uit het ei, het is wel even zoeken op de foto maar ze zitten er echt, kijk maar goed!


Morgenmiddag ga ik nog naar een workshopje, het is de bedoeling dat er van deze strookjes een vrolijk tasje gemaakt wordt:



Dus het is misschien nog een beetje rustig op mijn weblog, maar des te drukker ben ik met heen-en-weer rennen tussen al het leuks hier buiten, dat snap je!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Benieuwd naar dat tasje, de stofjes zien er al héél vrolijk uit!

Annelies zei

Wat een vrolijke zomerse stofjes !!

Anoniem zei

Wat een vrolijke lapjes!!!
Ben benieuwd hoe het tasje gaat worden.....

Wat een heerlijke tijd hé??!! Al dat jonge grut wat wordt geboren!!!

Anoniem zei

wat leuk dat nestje met jongen!!!En wat een lekkere zomerse stofjes..daar wordt je helemaal blij van!!!!
Ben wel benieuwd al naar het tasje....

Anoniem zei

jaloersmakend leuke vogeltjes hebben jullie, ik moet het doen met roeken, daar is niets aan :(

wat een lieve stofjes en oma's quilt groeit ook flink door

marcella
http://nuttigenfraai.web-log.nl

Anoniem zei

leuk dat nestje!

Corrieneeltje zei

Conny, helemaal begrijpelijk dat je lekker buiten blijft, er is zoveel moois te zien. Ik zat net ook buiten, maar ben toch maar naar binnen gegaan want er leek wel een koele valwind op mijn hoofd en nek terecht te komen en ik ben niet helemaal beter nog, dus nu loop ik van de laptop naar de handwerkhoek en geniet van mijn heerlijke vrije dag. Jij ook hoop ik.

Anoniem zei

Wat een gezellige boel bij jou!Wij hebben weer twee jonge duiven die Chris gered heeft,gezellig in een groot konijnenhok...tot ze kunnen vliegen,dan mogen ze weer los...