woensdag 19 september 2007

Appeltjes


Vanmorgen vond ik een leuk appelstofje in de quiltwinkel, dus...... aan het werk maar weer. Verder heb ik me aardig ingehouden daar, beetje vluchtig over de mooie nieuwe stofjes heen gekeken, want voor je het weet, heb je er een bestemming voor bedacht!



Vanavond ben ik naar de opening van een nieuwe woonwinkel geweest, dat was ook al zo'n snoepreisje, dan wil je onmiddellijk je hele inrichting veranderen. In de winkel waren hele mooie verfkleuren gebruikt, en dan begint het te kriebelen..... volgende week is DH weer op reis, zal ik.......... een pot verf (die ze daar dus ook verkochten), een kwast......., o wat een zelfbeheersing moet je soms hebben. We wonen hier nl. nog maar 2,5 jaar, dus echt nodig is een verfje niet.

Hoewel, in ons vorige huis heb ik ook in een vrolijke bui de woonkamer leuk geel geschilderd, en daar kreeg ik geen spijt van!


Ik ga eerst maar eens even lekker een uurtje proberen niks te doen, en morgen zal ik toch ècht de stofzuiger en de wasmachine weer eens aan het werk moeten zetten.

2 opmerkingen:

Joke zei

Hai Connie, leuke weblog heb je. Ik kom gauw nog een keertje gezellig langs. Groeten Joke

Anoniem zei

Wat een mooie appeltjes.
Ik ben net klaar met "het huishouden", dus ga zo wat gezelligs doen.