dinsdag 18 september 2007

Bee






Vandaag heerlijk aan de keukentafel zitten kwekken en kwilten. Iedereen was natuurlijk weer met prachtige dingen bezig, jammer genoeg vergeten om daar foto's van te maken.


En tussen koffie, soep en boterhammetjes door heb ik ook nog tijd gehad om een blokje in elkaar te zetten, dus H-7 van Dear Jane is klaar, en mijn verzameling ziet er nu zo uit:






Ik denk dat ik ga proberen om helemaal vanuit het midden te werken, en dan alvast sashings eraan te zetten.



De kleuren komen niet zo goed uit op de foto, zie ik. Moet ik ook maar eens gaan uitpuzzelen, of daar iets aan te verbeteren is.



De andere foto is van een klein quiltje, dat ik tussendoor gemaakt heb van een pakketje van Petra Prins, het moet nog wel doorgequilt worden, maar ik vind 'm nu al leuk!







3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi,
DH vond de soep ook erg lekker en vooral de arretjescake! Inderdaad jammer dat er geen foto's zijn gemaakt, volgende keer dan maar dan breng ik de sterrenquilt weer mee, groetjes
Anny

Anoniem zei

Zo te horen was je Bee heel gezellig. Je gaat lekker met je Dear Jane.
Leuk dat je even langs bent geweest op mijn web-log.

Anoniem zei

Hallo,

ik kwam je tegen op mijn moeders web-log (yvonnequilt.web-log.nl). En aangezien ik altijd nieuwsgierig ben, kom ik even bij jou langs!

Mooie dingen maak je! Ik zag ook dat je aan DJ bezig bent. Mijn moeder en ik zijn hier ook aan bezig. We maken er elk 1, van dezelfde stoffen. Wij zijn ook uit het midden begonnen en het leuke is dat je zo snel resultaat ziet.
De blokjes op de foto zien er alvast erg mooi uit.