maandag 10 september 2007



Vanaf vandaag stort ik mij ook in de wereld van de bloggers! Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Conny, en woon met echtgenoot en jongste zoon nu bijna 3 jaar in de Achterhoek op een verschrikkelijk mooi plekje. Onze oudste zoon en dochter wonen al zelfstandig, en jongste zal nog 1 jaar thuiswonen en dan waarschijnlijk gaan studeren.


Ik ben in 2005 met quilten begonnen, eigenlijk door mijn zus, die vroeg of ik meewilde naar een cursus, en sindsdien redelijk verslaafd. Naast het quilten vraagt de tuin hier veel tijd, en bovendien hebben we zo onderhand een hele kinderboerderij bij elkaar: Spike onze hond,geiten, kippen, konijnen, ganzen, en binnenkort hopelijk nog een paar ezels erbij. Maar er ligt altijd wel ergens in huis een werkje, waar ik een paar steekjes op los kan laten!


Op dit moment ben ik weer begonnen met de Dear Jane, dat is natuurlijk een Groot Werk, en daarnaast ben ik altijd wel met iets kleiners aan het "frutselen".


Op de foto zie je, als je goed kijkt, onze jongste aanwinsten.