maandag 17 september 2007

Dear Jane


Ik heb weer een paar blokjes kunnen maken, hopelijk blijft de vaart er zo lekker in. Het afgelopen weekend kwam er niet veel van quilten, te veel andere dingen (dank je wel DS, 17 jaar)!

Maar morgen komt onze Bee weer bij elkaar, en woensdag heb ik ook al iets quilterigs in de planning. DH zit in het vliegtuig en komt pas donderdag terug, sniksnik, maar dat betekent wel dat ik ongestoord lapjes van boven naar beneden en van beneden weer naar boven sjouw.

Ik ga zo eerst maar eens boodschapjes doen, om een lekkere cake te bakken voor de bee.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind je blokjes prachtig! Zelf ben ik ook bezig met de DJ maar vind de blokjes moeilijker dan de SBS.

Anoniem zei

Hallo Conny,

Leuk dat ik nu een reactie kan plaatsen. Dank je wel voor het veranderen.
Je blokjes zijn mooi !
Ik zie ook een bekend beertje van Bep op je blog staan !