woensdag 26 september 2007

Samplerquilt











Mama mia, waar blijft die tijd toch altijd? Het is maar goed dat ik een weblog ga bijhouden, anders zou ik niet meer kunnen onthouden wat ik allemaal uitspook.


Gisteren gezellig een dagje bij mijn grote zus geweest, lekker gehandwerkt en geklessebest. Gisteravond een paar uurtjes op de beurs gestaan, was ook heel erg leuk om te doen.


Vandaag met oma en schoonzus een dagje wezen winkelen, wat ook weer erg gezellig was. En de hele dag door van die heerlijke spraakverwarringen, omdat oma een beetje heel erg doof is, maar gelukkig kan ze er zelf het hartelijkst om lachen. Oma en schoonzus weer thuis afgeleverd en gauw naar huis gereden, waar ik tot de ontdekking kwam dat de koelkast leeg is. Dus nu zit ik met een knorrende maag achter de computer, maar dat is ook weer niet zó heel erg, omdat ik vanmiddag kleertjes heb gepast en je snapt het al: er mag wel weer een kilootje vanaf.


Maar goed, op verzoek van schoonzusje zet ik hier nog een foto bij van mijn sampler quilt, zij heeft hem nog niet gezien en was hier erg benieuwd naar. Met deze sampler ben ik in 2005 begonnen, en hij is nog maar net klaar, wel helemaal met de hand gemaakt en gequilt.



En nu ga ik er eens even lekker bij zitten, want morgen wacht ook weer een drukke dag, dan gaan we de druiven plukken bij de buurman, en dat zal er ongeveer uitzien zoals op de foto hierboven (het lukt mij nog niet om de foto's op het log op de goede plek te plaatsen, help)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wauw wat een mooi dagboek. kun je niet voor een blad gaan werken?het schijnt trouwens wel goedte zijn om gaas diep in te graven, omdat vossen nóg dieper kunnen graven dan kippen en konijnen.
heb helemaal zitten zwijmelen bij je dagboek,vooralbij het roodborstje en de orchidee. onvoorstelbaar, wat heb jij een energie. nou, hopelijk heb ik goed gereageerd,groetjes uit het gelderse, suus.

Anoniem zei

Je sampler is heel mooi geworden. Heerlijk hè, als iets af is.
Heel veel succes met de druiven.

Anoniem zei

Ja het was gezellig dinsdag. Heeft Spike het ook leuk gevonden?
De quilt staat weer mooi op de foto!
succes met de druivenpluk.
Zus