zondag 24 februari 2008

AFFO




Het is gelukt! Hij ligt inmiddels op de plaats van bestemming en volgens mij gaat-ie zich daar wel thuisvoelen. Vandaag ga ik een dagje bijkomen van een week vol handwerk-geweld, en morgen met frisse moed weer verder, want ja, iedereen die quilt, die weet dat je dan bijna dagelijks een nieuw projectje bedenkt! En ik wil ook weer een paar Dear Jane-blokjes voorbereiden. Bovendien heb ik vorige week ook nog een cursus gedaan, waar ik een heleboel thuis voor moet oefenen, eer ik dat allemaal onder de knie heb, kortom er is genoeg te doen.

7 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een klus om zo'n quilt op tijd af te hebben. Goed gedaan hoor !
Wat een prachtige steekjes ben je aan het maken.

conny ten berge zei

Ja Annelies, het was een hele klus maar ik had er ook een hele goede reden voor; en die stekenlap is inderdaad heel erg leuk om te doen, het is een cursus van Kristel Salgarollo bij Petra Prins; zij maakt zulke fantastische dingen, heel erg mooi. Ik zal de vorderingen op mijn weblog laten zien, er komen ook nog allemaal hele kleine kraaltjes op.

Corrieneeltje zei

Oh Conny wat een rijk gezicht, zo'n prachtige quilt op die mooie donkere tafel en dan de prachtige rode muur erachter. Het lijkt wel een plaatje uit een luxe interieurblad. Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn om daarnaar te kijken. Op naar het volgende project, ziet er interessant uit.
Groetjes van Corrie

Anoniem zei

Leuk dat je hem op tijd af hebt gekregen.
En wat een mooie lap met steekjes.Ga je op de crazytoer ?

Anoniem zei

Bravoooooo voor de Affo!
Enne ... die steekjes zien er erg interessant uit!

Anoniem zei

Bravo!!!!
Gelukt!!!
Op naar het volgende.....

Anoniem zei

Ik zat net als Katrien aan Crazy Patchwork te denken toen ik de steekjes zag. Ik ben benieuwd naar de vorderingen.

De quilt vind ik prachtig!!! En zo super snel gemaakt, dat doe ik je niet na hoor!