maandag 18 februari 2008

E-9 Quilt Jail

Misschien word ik ooit nog verbannen door DH naar de Quilt Jail, want kijk:
Dit is een kijkje op de overloop, vanmorgen om een uur of elf.

En dit is een kijkje om een uur of één op de bank

En dan nog even kijken om drie uur


Tussendoor ook nog kans gezien om blokje E-9 Quilt Jail af te maken. Lekker dagje toch om tussen de was en het stofzuigen door goed bezig te zijn. Er zit natuurlijk wel een diepere betekenis achter dit harde werken, want de quilt moet zaterdag af zijn, hij blijft nl. niet op onze bank liggen, maar krijgt een betere bestemming!Posted by Picasa

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Allemensen, wat een tempo!!! Hoe doe je dat zo snel en dan nog stofzuiten en wassen en een DJ-blok te maken????? ADHD en een tijdvertrager???? Het ziet er heel vrolijk uit!

Anoniem zei

Conny, heb je tussen de was en het stofzuigen gequilt of was het eerder tussen het quilten gewassen en gestofzuigd ;o)

Super mooi. Ben natuurlijk wel benieuwd wie er zaterdag zo blij mag zijn met die quilt ;o)

Anoniem zei

Allemensen!!! Wat een tempo!!!
Dat doe ik je niet na!!!

Mooie kleuren!! Helemaal mij. Moet hij ook voor zaterdag doorgepit zijn??????????
:o)

conny ten berge zei

Yvonne, ik denk dat ik tijd (en energie) overhoud sinds mijn ADHD-ertje een eigen huisje heeft!

Ellen, ik zorg natuurlijk wel dat ik tijd genoeg overhoud voor quilten, dat snap je vast!

Wilma, ja hij moet zaterdag helemaal af zijn, maar gelukkig heb ik een hele fijne naaimachine, ik ga proberen of ik hem op de machine met een leuke siersteek af kan werken!

Anoniem zei

Zal ik maar meteen m'n adres door geven,....
;o)

Wat een vrolijke warme quilt!
Geweldig!

En je Sjaantje komt er zo lief op uit!

conny ten berge zei

Ha, Ingrid, je mag je adres wel geven, maar dan kom ik je halen om mij te helpen!

MarianneD zei

Mooi Connie,je gaat hard hoor!Ik zie dat je het DJblokje van Annlies ook al hebt gemaakt,viel het mee?

Anoniem zei

Djeezes, ik word er bijna depri van. Wat een bedrijvigheid bij jou en met zo'n mooi resultaat.
('k wil m'n adres ook wel doormailen hoor ;-)

Anoniem zei

Da's ook een idee!
:o)

conny ten berge zei

Oh, Yvonne, niet depri worden, da's zonde van je tijd! Enne, dames, de koffie staat klaar hoor.