vrijdag 1 februari 2008

Handwerkbeurs Zwolle



Ik denk dat dit een rommelig logje wordt, het is nl. ook nog een beetje rommelig in mijn hoofd. Tjongejonge wat een indrukken vandaag, er was zoveel te zien, we moesten echt af en toe als twee oude dametjes een pauze inlassen, even bijkomen van al dat handwerkgeweld, op een rijtje zetten wat we allemaal níet gingen kopen.
Dat waren natuurlijk wel hele korte pauze's, want we moesten nog even dáár kijken en díe hadden we ook nog niet helemaal gezien......
Maar goed, daar gaan we dan: wat kocht ik allemaal, ten eerste een leuk klein borduurpatroontje van een konijntje, heel grappig, in dit konijntje zitten allemaal kleine konijntjes (komt geloof ik vaker voor bij konijntjes).
Twee meter flanel voor de raggy-quilt-in-wording voor DS

Applicatienaaldjes en spelden, om eens uit te proberen of mij dat bevalt, met spelden.

Bij Jookies een patroon voor een leuk schaar-etuitje, bij Hip Handwerk een onweerstaanbaar boek
Posted by Picasa En dan waren er nog diverse "krijgertjes" en wat bladen om te lezen, daar kruip ik straks mooi mee op de bank, en daar kom ik voorlopig ook niet meer vanaf!
Naast mij ging Handig zusje gebukt onder een tas vol spulletjes, daar zitten o.a. wat bolletjes wol in, en binnenkort lopen handig zusje en iets minder handig zusje met een baret of een shawl.
En we zijn nog gaan kijken naar het borduurwerk waar Ingrid/Supergoof aan gaat beginnen: wauw, die is móói!

7 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Ooo Ooo wat een mooie buit!

Anoniem zei

Heftig dagje hè,....
Maar die buit van jou is geweldig!

Anoniem zei

hoi conny leuk dat je even bij mij kwam kijken.Je hebt leuke spullen gekocht in zwolle.Zielig van jullie konijn.Ik kom snel weer bij je kijken.

Annelies zei

Oh, wat heb je een mooie dingen gekocht !!

Anoniem zei

Gave aankopen!

Corrieneeltje zei

Ach, ach, wat een leuke dingen overal, zovelen zijn naar de handwerkbeurs en die zijn voor mij altijd vér weg, ik moet maar verhuizen ;-)
Heerlijke spullen heb je Conny en dat konijntje is een dotje! Heerlijk lezen en hou je rustig!

Anoniem zei

Oh wat een heerlijke aankopen!!!

En dat rommelige in je hoofd kan ik zeer goed voorstellen. Heb ik altijd als ik ergens op een beurs ben geweest!! Je ziet daar zoveel daar kan ik dagen van nagenieten!!

:o)