zondag 28 oktober 2007

Dagje Bep

Vandaag ben ik naar de open dag geweest van Atelier Bep. Nou, dat kun je dus beter maar niet doen: ik heb nu eigenlijk geen tijd meer om weblogjes te schrijven, zoveel ideetjes in mijn hoofd! We waren op tijd gegaan met de gedachte dat het dan nog niet zo druk zou zijn, dat was dus een domme gedachte. Maar, iedereen werd met koffie en iets lekkers erbij ontvangen, terwijl je dat eigenlijk niet wilde, nee, je wilde rondkijken en niet je tijd verdoen met koffiedrinken. En er was zo ontzettend veel om te bekijken, zowel binnen als buiten, ik vind dat ik mij nog redelijk beheerst heb met mijn aankopen. Maar deze tuinset kon ik natuurlijk niet laten staan, de lapjes die erop liggen zijn lekkere flanelletjes voor het dekentje van DS. En op dit bankje moet ook een klein dekentje komen, daar ga ik zo nog even aan beginnen, het idee daarvoor heb ik ook vanmiddag gezien.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie stofjes. Af en toe mag je jezelf toch wel wat cadeau doen ?!

Anoniem zei

Het was erg leuk hé gisteren, je krijgt er zo veel energie van dat je niet weet wat je het eerste wilt gaan maken van alle leuke ideeen die je hebt gezien.