dinsdag 2 oktober 2007

Ontdekking



Zoals je ziet, ben ik bezig met de voorbereiding van blokje F-9, weer zo'n crime! Gaandeweg doe ik wel verschillende ontdekkingen:

- ik moet inderdaad engelengeduld hebben (ja he Joke?)
- mijn wiskundig inzicht was nooit geweldig en zal dat waarschijnlijk ook nooit worden
- je DH moet af en toe ff weg voor de broodnodige rust
- kinderen worden verzocht van tijd tot tijd wat minder lawaaiig te zijn

en dan nog vraag ik mij af, of ik ongeschonden uit het project "Dear Jane" tevoorschijn zal komen........

Bovendien zou ik mij nu met héél andere dingen bezig moeten houden, zoals:


Maar ja, je snapt toch wel, dat ik hier nu even geen tijd voor heb! Prioriteiten stellen!

Zondag heb ik ook nog een hele tas vol lapjes gekregen (dank je wel Alie), en mijn vingers jeuken om daar mooie LQL's van te maken. Ik hoop dat ik daar binnenkort een foto van kan laten zien.








3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Conny,

Dit blokje heb ik ook al gemaakt en ik zou je graag een tip geven. Het is het makkelijkst om de 'blaadjes' van de aster te appliceren, dan hoef je minder ronde vormen aan elkaar te zetten, en dan naait het veel gemakkelijker.

Ik heb zelf eerst die 4 witte bogen uitgeknipt en dan op het patroon gelegd. Dan heb ik de te appliceren delen daarop getekend/overgetrokken met een verdwijnstift. Op die manier weet je precies hoe je de te appliceren 'blaadjes' moet plaatsen.

Succes!

Anoniem zei

Ook nu weer een lastig blokje. De Dear Jane heeft ook makkelijke blokjes hoor !

Anoniem zei

Hoi Conny

Wat ontzettend leuk om je "wel en wee"te volgen...
De volle strijkplank vond ik echt heerlijk....ZO HERKENBAAR !!!
Knuf