maandag 1 oktober 2007

Weer een blokje

Na een druk weekend en een drukke maandag (druifjes plukken in de wijngaard), alles aan de kant gegooid en mijn "Sjaantje" tevoorschijn gehaald. Met dit blokje ben ik verschrikkelijk aan het prutsen geweest, maar nu is het toch gelukt. En dan is de vermoeidheid ook zomaar ineens weer weg, lijkt het wel. In ieder geval zijn nu alle blokjes die ik voorbereid had, klaar. En nu moet ik dus weer aan het tekenen en knippen, lekker een nieuw voorraadje blokjes maken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, dit is wel wat anders dan je werkje van vrijdag. Mooi hoor, je hebt volgens mij engelengeduld!

Anoniem zei

Wat vond ik dit een stom blokje om te maken, ging helemaal niet zoals ik het wilde. Bij jou zit het erg netjes hoor!

Op naar de volgende blokjes! ;o)

Anoniem zei

Helemaal met Ellen eens, dit is een heel lastig blokje. Ik vind hem keurig in elkaar zitten.