dinsdag 16 oktober 2007

"Wij zijn in de tuin"

Over het algemeen een toepasselijke tekst. Hoe lang zal deze nog buiten kunnen hangen? 's Avonds brandt de kachel al weer lekker, en 's morgens kun je buiten koffie drinken! Best fijn hoor, maar eigenlijk ben ik meer van een beetje storm en flinke plensbuien, in deze tijd van het jaar. Laatst hoorde ik dat mensen over het algemeen het jaargetijde, waarin ze geboren zijn, het fijnste jaargetijde vinden. Klopt in mijn geval wel. Maar eerlijk gezegd, sinds we hier wonen, ben ik iets minder van de storm, want vorig jaar waaiden de pannen van het dak, en da's echt niet leuk hoor, dat was iets tè spannend.

Van Dear Jane was vandaag H-9 aan de beurt, ging best lekker totdat de applicaties erop moesten, pfff, dat blijft nog steeds lastig. Ik had met een uitwasbare pen de "dropjes" erop getekend, en nu hangt mijn H-9 een beetje uit te druipen, weet ik meteen of de stof niet afgeeft. Hopelijk is-ie morgen droog, dan zal ik er een foto van maken.


1 opmerking:

Anoniem zei

Storm is heerlijk, maar met rondvliegende dakpannen net een beetje te,...
groetjes van ingrid H.G.