dinsdag 9 oktober 2007

Spinneweb



Dit is een detailfoto van mijn sampler. Dit stukje heb ik vorig jaar in de herfst doorgequilt, dat kun je wel zien, ik zat buiten naar een spinneweb te kijken!
Ik vond het toen best griezelig om met een rode draad in de lichte stof te quilten, omdat ik daar nog niet zo bedreven in was/ben. Maar oefening baart kunst, toch? En misschien kom ik ergens nog eens een patroontje van een klein spinnetje tegen, dan zal ik die alsnog in het spinneweb zetten.
En veel verder gaat mijn fantasie vandaag nog niet, ben nog steeds aan het bijkomen van mijn verjaardag, ik ga zo meteen lege flessen, kratten en sta-tafels wegbrengen en dan ziet mijn huis er weer een beetje normaal uit.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het quiltwerk ziet er keurig uit hoor, mooie stoffen ook!

En als er ergens een steekje 'scheef' zit is dat echt niet erg, het is tenslotte handwerk! en daardoor krijgt het juist karakter.

Anoniem zei

Prachtig!

Ik geniet erg van je web-log, ik ga je eventjes bij m'n links zetten ;o) >>>>>>>>>>>>>>>>

Groetjes van Ingrid H.G