vrijdag 26 oktober 2007

Opruiming

Ja, dit aardbeienvrouwtje kan nu echt weer in de kast tot volgend jaar. In haar plaats komen de walnoten en de beukenootjes (als ze tenminste niet opgegeten worden door het eekhoorntje, die ik hier nu ook gezien heb!). En als ik dan toch aan het opruimen ben, ga ik maar meteen de hele kamer doen, ik ben weer verschrikkelijk met meubels aan het sjouwen en aangezien die nu toch op hele verkeerde plaatsen staan, ga ik ook de vloer in de olie zetten. Zo zie je maar weer, wat een aardbeienvrouwtje kan veroorzaken!



Vanmorgen op de verrassingsochtend hebben we ook weer iets leuks gemaakt, daar zal ik morgen foto's van proberen te maken. Er waren trouwens meer verrassingen, haha, dat varieerde van koffie op verkeerde plaatsen tot onzindelijke poeperige poesjes. Maar gelukkig is iedereen zonder verdere kleerscheuren naar huis gegaan, en we hebben ons vrijwillig weer aangemeld voor de volgende verrassingsochtend.




5 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een geinige notenmannetjes ;o))

groetjes van Ingrid H.G.

www.supergoof.web-log.nl

Anoniem zei

Ha die Conny, ik probeer het nog een keer. Leuke ochtend heb je gehad zeg! Je linkje heb ik ook toegevoegd. Gelukt allemaal.

Anoniem zei

Ik smelt helemaal weg van je leuke poppetjes !

Anoniem zei

En dan te bedenken dat er iemand was op de verrassingsmorgen die jonge poesjes van de koffiemelk laten snoepen.
groetjes Ina.

conny ten berge zei

Foei toch, Ina!