zaterdag 27 oktober 2007

Scissors fob



Dit is 'm dan. Het lukt jammergenoeg nog niet, om goede foto's te maken, maar je kunt wel zo ongeveer zien wat het geworden is. En ik hoorde gisteren dat dit een scissors fob heet. Ik heb er gelijk maar twee gemaakt, vanaf nu ben ik dus nóóóóóit meer mijn scharen kwijt!!!


En verder ga ik vandaag waarschijnlijk ook niks meer doen, ben de hele dag bere-druk geweest met de vloer. DH was vàn de vloer, en daar heb ik gebruik van gemaakt, de kamer leeggepakt en alles lekker in de olie of zoiets gezet, pffff ik heb het gevoel dat ik een grote schoonmaak achter de rug heb. Grote en kleine DS zijn vanavond thuisgekomen, en daar ga ik zo even gezellig bij zitten, lekker wijntje erbij, kacheltje brandt, wat wil een mens nog meer? DH heeft gebeld dat hij veilig is geland, da's ook altijd fijn om te horen, en nu kan ik heel rustig gaan bedenken, wat ik nog meer op de kop zal gaan zetten..............

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh ja, het is een scissor fob. Klinkt wel goed toch? Alles ok met je broek of heb je die tijdens het boenen nog maar weer aangedaan?
Fijn weekend!

Anoniem zei

Hallo Conny
Wat een leuke site heb je. Nogmaals bedankt voor de leuke lapjes die ik van je kreeg tijdens de verrassingsochtend bij Joke. Ik beb er een labeltje voor aan mijn kartelschaar van gemaakt. Het was deze keer wel een verrassende ochtend met alle gebeurtenissen.
Maar erg gezellig.

groetjes Tineke Kornegoor

Unknown zei

Super leuk dingetje