woensdag 3 oktober 2007

Kabouterfeestje


Vanmorgen leek het nog een kabouterfeestje hier, maar nu...... regent het pijpestelen. Echt herfst dus. Maar het barst hier gewoonweg van de rood-met-witte stipjes, geweldig vind ik dat. En als ik het redelijk enthousiast aan DS meld, krijg ik van die meewarige blikken terug: PUBER dus. Waar is de tijd dat ze met een kabouterknuffel op mijn schoot Tomte Tummetot voorgelezen wilden hebben?
Tot overmaat van ramp was er vanmiddag een klein wild poesje in het kippenhok gaan schuilen; gelukkig waren Drumstick en Fladdermax (de kippen) met de 2 kuikentjes veilig buiten gebleven, maar ze waren wel helemaal doorweekt.
Bij ons lopen wel alle beestjes bij elkaar in één ren, maar met een poes erbij zal niet lukken denk ik.

1 opmerking:

Anoniem zei

LOL, wat een verhaal, en wat een geweldige namen hebben jullie kippen!

De rood-met-witte-stipen vind ik prachtig. Heb er helaas nog geen gezien dit jaar, zal nog even moeten zoeken ;o)