woensdag 10 oktober 2007

Limousines

Dit zijn normaal gesproken leuke beestjes. Maar als er een stuk of 15 ineens uit de wei breken bij de buurman, dan worden ze een beetje wild. En probeer ze dan maar eens te pakken te krijgen, dat is een heel probleem. 't Is maar goed dat het geen melkkoeien zijn, er zou geen druppel meer uitkomen. Maar gelukkig, ze staan weer braaf in de eigen wei. En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat het leven saai is op het platteland! Niet dus. Maar niet iedereen heeft zo'n buurman natuurlijk (sorry buurman).







Op deze manier kom ik natuurlijk niet verder met mijn Dear Jane blokje. Dankzij de tips van Ellen gaat het nu wel beter, maar ik zal blij zijn wanneer deze af is. En dan hoef ik er nog maar ..............

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Met appliceren zijn die "banaantjes" natuurlijk heel lastig, zeker de uiteinden. Sterkte !

Anoniem zei

Hee, daar kom ik ineens mijn naam tegen! Leuk!

Nog wat tips (ik heb ook al zoveel geleerd van Sjaan...):
als je appliceert met freezerpapier is het het makkelijkst als je de naadstoeslagen omrijgt. Dus op de punten even de naadjes naar binnen vouwen en vastzetten met 1 of 2 steekjes. de bolle kanten kun je gemakkelijk rijgen door een draadje door de naadtoeslag te rijgen, en dan aantrekken, dan zul je zien dat de naadtoeslag vanzelf naar achter klapt en de stof vouwt zich mooi rond het freezerpapier! En dan met zo min mogelijk spelden op de achtergrondstof spelden, dan kun je je niet teveel prikken ;o)

Dit ziet er alvast heel erg mooi uit! Leuke stof ook!

En och, ik moet ook nog minstens 200 blokjes... ;o)

Anoniem zei

Hoi Conny....zo leuk je site, ben weer helemaal bij !!!

Wat een "leuk"broertje heeft Chris he...

Wat was je kadootje lekkerrrrrrrrrr,
ik heb net als jij, ook zo'n leuke dag gehad !!!

Anoniem zei

van sommige Dear Jane blokjes word ik helemaal kierewiet,...
en dan bedoel ik de applicatiegevalletjes :o(

Groetjes van Ingrid H.G.