woensdag 17 oktober 2007

ROOD!

Nou, dit was dus een klein dramaatje vandaag, vanaf nu ga ik alle stofjes eerst wassen, want waar ik al bang voor was: het rood gaf af. Jammer dan, moet ik 'm gewoon nog een keer maken. En toch ook maar even proberen of mijn andere "roden" wel goed zijn!
Daarom ben ik tussendoor maar even wat anders gaan doen. Hier kijkt het engeltje nog een beetje boos zoals je ziet. Zal mijn stemming wel weergeven LOL. Wat wil je ook, als je zo tussen de spelden geprikt wordt!








Maar hier gaat het alweer een stuk beter. Jammer genoeg is het heel donker buiten, want ik moet eigenlijk nog een kransje voor haar maken van hele kleine takjes, dat ga ik morgen dan maar doen. En mijn DH vond haar haar niet echt "engelachtig", heeft hij eigenlijk wel gelijk in. Ze zal zo wel beter bij mij passen, hihi.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zonde!!! Ik was al mijn stoffen eerst, zeker rood, donkerblauw en zwart... in een emmer heet water met azijn... en dan heet strijken tegen de krimp.

Die engel is wel een schatje zeg!

Anoniem zei

*dat is me gelukkig nog niet overkomen,.... holt weg om 't af te kloppen,....*

groetjes van Ingrid H.G.

www.supergoof.web-log.nl

Anoniem zei

Ik was mijn stofjes altijd. Het is me inderdaad een keer overkomen dat rood afgaf.
Dat engeltje komt me bekent voor. Door mijn vakantie is die van mij nog in wording.