donderdag 18 oktober 2007

Heerlijk en hectisch

Vandaag een heerlijk dagje gehad met het grootste kuikentje op deze foto. DD woont sinds kort in een echt grote-mensenhuis met vriend en 3 konijntjes. Of moet ik zeggen met 3 konijntjes en vriend? In ieder geval hebben ze het heel erg naar de zin, en het is voor moeders natuurlijk genieten om dat mee te maken. We hebben lekker van winkeltje naar winkeltje geslenterd, koffie geleuterd, en zijn weer helemaal bijgekletst. En aan het eind van de dag ben ik dan blij dat ik naar mijn plekje op het platteland mag, heb voorlopig weer genoeg winkels gezien. Maar dat moederkloek-gevoel zit er toch wel in, merk ik.

Thuisgekomen was het meteen hurry-up, DH wil volgende week weer gaan chinezen en er was iets met het visum niet in orde, dus moest hij halsoverkop naar de ambassade in Den Haag, om dat in orde te maken. Gauw koffertje inpakken, en wegwezen.

En daarom was het vandaag een dag zonder lapjes, voor een keer is dat niet erg, maar morgen móet daar verandering in komen!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: