zondag 7 oktober 2007

Verjaardag

Dit zijn de verjaardagslapjes, die ik gisteren heb gekregen.


En met dit apparaatje ben ik heel erg blij!






Deze sokken breide "handig zusje"voor mij.









"koffiedrinkertje" is ook heel druk voor mij in de weer geweest!



En DS-je had ook een leuke boodschap voor mij gedaan.









En naast al dit leuks ben ik ook nog superverwend met allerlei andere mooie kadootjes. Kortom, het was een mooie, lange dag. Ik zit nu nog een beetje verdwaasd te wezen, denk dat ik het vandaag maar eens ga uitbuiten dat ik een jaartje ouder ben geworden, maar eerst zal ik moeten gaan puinruimen. En dan lekker aan het "frutselen" met het een of ander.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Alsnog van harte gefeliciteerd !
Je bent heerlijk verwend zie ik al. Geniet ervan !

Unknown zei

Wat ben je lekker verwend, erg leuk. De vlindertjes op wasknijper zijn super, lijkt me ook een leuk werkje om met kinderen te maken. Komen die uit een boekje ofzo? Heeft koffiedrinkertje die jou er mee verwende ook een log?

conny ten berge zei

Annelies, dank je wel.
En Open, de vlindertjes zijn van een patroontjes van Jookies uit Neede, www.Jookies.nl. Inderdaad erg leuk om met kinderen te maken. En koffiedrinkertje heeft geen weblog, is te druk met koffiedrinken!

Anoniem zei

Hai Conny, gefeliciteerd zeg! Wat heb je een leuke kado's gekregen. "Koffiedrinkertje" heeft er iets moois van gemaakt.

Anoniem zei

gelukkige verjaardag